بایرن مونیخ صدرجدول را به دورتموند داد

بایرن مونیخ صدرجدول را به دورتموند داد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در بازی خارج از خانه مقابل بایرلورکوزن با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا بدین ترتیب فرصت رسیدن به صدرجدول را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، تیم‌های بایر لورکوزن و بایرن مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم بای آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که باواریایی‌ها با 52 امتیاز در رده دوم قرار داشتند و اختلاف یک امتیازی آن‌ها با بروسیا دورتموند صدرنشین باعث می شد که 3 امتیاز این بازی برای آن‌ها بسیار ارزشمند باشد. در آن سو، لورکوزن با 34 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار داشت. 

در نیمه اول، شاهد برتری بایرن مونیخ بودیم که سرانجام در دقیقه 22، یاشوا کیمیش گل اول را برای مهمان به ثمر رساند. پس از این گل، لورکوزن جلو کشید تا بازی را به تساوی بکشاند، اما آن‌ها در نیمه اول به نتیجه نرسیدند. 

در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. در دقیقه 55، پالاسیوس از روی نقطه پنالتی حساب کار را یک بر یک برابر کرد. در دقیقه 70، دوباره یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام شد تا پالاسیوس بتواند خودش و تیمش را دو گله کند تا در نهایت لورکوزن به پیروزی 2-1 برسد. 

4416