شیاطین سرخ در یک لحظه، همه چیز را تغییر دادند

شیاطین سرخ در یک لحظه، همه چیز را تغییر دادند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دیداری جنجالی مقابل فولام با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا حریف برایتون در مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اف ای کاپ، تیم‌های منچستریونایتد و فولام از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی می کردند که ساعاتی پیش از شروع این بازی، برایتون با حساب پنج بر یک از سد گریمسبی گذشت تا یک پای مرحله نیمه نهایی باشد. 

در نیمه اول منچستریونایتد مالکیت بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و چند بار درواه برند لنو را تهدید کرد، اما موقعیت‌ها را به خاطر بی دقتی مهاجمان از دست دادند.

در نیمه دوم شاهد یک بازی جنجالی و پرحادثه بودیم. در ابتدا میتروویچ در دقیقه 50 دروازه داوید دخیا را باز کرد تا الدترافورد کاملاً ساکت شود. در دقیقه 75، سانچو در موقعیت دروازه خالی قرار داشت، اما ضربه او به دست ویلیان برخورد کرد تا داور علاوه بر اعلام ضربه پنالتی، وینگر برزیلی فولام را نیز اخراج کند. البته بعد از قطعی شدن ضربه پنالتی، میتروویچ به سمت داور رفت و شدیداً اعتراض کرد که این حرکتش، باعث عصبانیت داور شد تا این مهاجم صرب نیز، از زمین بازی اخراج شود و فولام در عرض یک دقیقه، 9 نفره شود. ضربه پنالتی را فرناندز تبدیل به گل کرد و دو دقیقه بعد، سابیتزر گل دوم را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا به نوعی کار برای فولام تمام شود. در دقیقه 90+6 برونو فرناندز یک شوت محکم به سمت لنو زد که باعث به ثمر رسیدن گل سوم منچستریونایتد شد. 

4416