اوج گیری شهروند ساری از قعر جدول لیگ برتر فوتسال

اوج گیری شهروند ساری از قعر جدول لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های شهروند ساری و میثاق تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر چهارشنبه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه پرگل 6 بر 2 میهمان میان جدولی خود را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان مهدی نعمتی در این مسابقه با حمایت بیش از سه هزار تماشاگر ساری در هر دو نیمه مسابقه نسبت به میهمان خود برتری داشتند و با کسب 3 امتیاز این مسابقه خانگی از حاشیه ها و قعر جدول جدا شدند.
در این بین حربه سعید نجاریان مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری برای ایجاد انگیزه در بازیکنان در سه بازی آخر فصل ، با پرداخت50 تا 70 درصد از دستمزد بازیکنان این تیم جواب داد تا آنها حداقل سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند.
تیم شهروند ساری با کسب این پیروزی با ارزش خانگی در پایان هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور24 امتیازی شد و با صعود به رده یازدهم جدول رده بندی چهارده تیمی این رقابتها، امیدهای خود را برای بقا در فصل آینده لیگ برتر افزایش داد.
تنها نماینده مازندران در دو مسابقه آینده خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در هفته بیست و ششم در دیداری حساس در تهران میهمان تیم رده دومی تاسیسات دریایی است و در هفته پایانی این رقابتها در ساری میزبان تیم فرش آراء مشهد خواهد بود.ک/3
7327/6097/1772

انتهای پیام /*