قاب دسته‌جمعی دروازه‌بان‌ها با حضور دو عضو جدید

قاب دسته‌جمعی دروازه‌بان‌ها با حضور دو عضو جدید

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی پیش از آغاز تمرینات در کنار مربی رومانیایی خود عکسی را به یادگار ثبت کردند.

به گزارش فوتبالی، اولین جلسه از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر کادر جدید، امروز در حالی برگزار شد که در بین دروازه‌بان‌های دعوت شده شاهد حضور یک چهره جدید بودیم تا ترکیب دروازه‌بان‌ها نسبت به سایر اردوهای برگزار شده با تغییر همراه باشد.

علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند و حسین پورحمیدی ۴ دروازه‌بان دعوت شده به این اردو هستند و دروازه‌بان آلومینیوم، جای امیر عابدزاده را در این اردو گرفته است.

آنچه مشخص است هر ۴ دروازه‌بان با عملکرد بسیار خوبی که در مسابقات لیگ برتر داشتند، مدعی پیراهن شماره یک تیم ملی هستند و با توجه به دعوت پورحمیدی به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی عملکرد دروازه‌بان‌های حاضر در لیگ برتر را به خوبی زیر نظر گرفته است.

همچنین دینکا آلین مربی دروازه‌بان‌های تراکتور وظیفه تمرین دادن به دروازه‌بان‌های تیم ملی را بر عهده دارد، این مربی رومانیایی که با مصطفی دنیزلی به ایران آمد و از آن زمان در کادر تراکتور باقی‌مانده ، به صورت موقت مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی است و وظیفه دارد چهار دروازه‌بان حاضر در اردو را برای دو بازی دوستانه با روسیه و کنیا آماده کند.

7655