اتفاقاتی که مدیرعامل استقلال را عصبانی کرد

اتفاقاتی که مدیرعامل استقلال را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدیرعامل باشگاه استقلال به اتفاق‌های اخیر تیمش واکنش نشان خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، اوضاع برای علی فتح‌الله‌زاده، آنطور که باب میل او بوده، پیش نرفته و او به خاطر بدقولی در عدم پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان تیمش، نه تنها سوژه انتقاد آنها شده بلکه بعد از صحبتهای ریکاردو ساپینتو درباره مشکلات مالی استقلال، کانال‌های هواداری این تیم در فضای مجازی هم شدیدا علیه مدیرعامل استقلال شده‌اند.

جدا از اعتصاب بازیکنان استقلال که نشان‌دهنده اعتراض آنها به وضعیت مدیریتی باشگاه بود، حمایت همه‌جانبه آبی‌ها از عارف غلامی بعد از جریمه این بازیکن توسط کمیته انضباطی باشگاه استقلال، شرایط را برای فتح‌الله‌زاده سخت‌تر کرده به خصوص آنکه رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال در بخشی از گفت و گویش با خبرنگار فوتبالی به این نکته اشاره کرده که انتشار خبر جریمه عارف غلامی در کانال رسمی باشگاه، به درخواست مدیرعامل آبی‌ها صورت گرفته است.

از طرف دیگر، استقلالی‌ها بدون دریافت بخش جدیدی از قراردادشان، سال جدید را شروع خواهند کرد و این مساله هم یکی از دلایل انتشار استوری مشترک شاگردان ساپینتو در حمایت از عارف غلامی بوده است.

گفته می‌شود این اتفاقات، شدیدا باعث ناراحتی و عصبانیت علی فتح‌الله‌زاده شده و حالا همه در انتظار واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به این موارد هستند.

1984