علت خط خوردن قایدی از زبان قلعه‌نویی

علت خط خوردن قایدی از زبان قلعه‌نویی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید تیم ملی با تحسین عملکرد مهدی قایدی، علت دعوت نشدن مهاجم آماده این روزهای استقلال را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، نبود مهدی قایدی در لیست جدید تیم ملی بسیاری را متعجب کرد. مهاجم بوشهری استقلال در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته و به توالی بردهای ساپینتو کمک زیادی کرده است. با این وجود امیر قلعه‌نویی در اولین حضورش روی نیمکت، ترجیح داد روی نام قایدی لاک قرمز بگیرد.

در حاشیه اولین تمرین تیم ملی با سرمربی جدید، امیر قلعه‌نویی پاسخگوی رسانه‌ها بود و با پرسش یکی از خبرنگاران در رابطه با قایدی مواجه شد. قلعه‌نویی که انتقادها به لیست تیم ملی را طبیعی می‌داند، علت خط زدن مهاجم استقلال را اینگونه توضیح داد: همان‌طور که گفتم، هر لیست تیم ملی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی هم برخلاف اوایل فصل، در 6-7 بازی گذشته کیفیت خوبی داشت و برای اردوهای بعدی تلاش بیشتری بکند."

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه خیلی از دیگر بازیکن‌ها هم لیاقت داشتند که دعوت شوند، ادامه داد: " لیست فعلی به تفکرات ما نزدیک‌تر است. شاید در اردوهای بعدی لیست تغییر کند و افرادی که شایسته‌تر هستند، جایگزین شوند. در فیفادی بعدی که خرداد ماه است، زمان بیشتری داریم. 400 بازیکن در داخل و خارج کشور داریم اما در تیم ملی باید 20 نفر را دعوت کنید که در اولویت تاکتیکی شما (مربی) قرار داشته باشند."

به نظر می‌رسد مهدی قایدی تا این لحظه جایی در تفکرات تاکتیکی قلعه‌نویی پیدا نکرده است. او برای اینکه دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کند، نیاز به تلاش بیشتر و البته نزدیکی به تفکرات قلعه‌نویی دارد.

 

2509