آمار کریستیانو رونالدو دو برابر رونالدوی برزیلی!

آمار کریستیانو رونالدو دو برابر رونالدوی برزیلی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در چهارچوب هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و ابها در ورزشگاه مرسول پارک که ورزشگاه خانگی تیم النصر است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل اول النصر را کریستیانو رونالدو در دقیقه 78 روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی به ثمر رساند و موفق شد پس از سه بازی پیاپی که در گلزنی ناکام مانده بود، دوباره برای النصر گلزنی کند و این بار یک گل تماشایی به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو با این گل کاشته ای که مقابل تیم ابهای عربستان به ثمر رساند، به آمار 828 گل در دوران حرفه ای خود رسید. رونالدو نازاریو که به عنوان رونالدوی برزیلی او را می شناسیم، در دوران حرفه ای خود موفق شده بود 414 گل به ثمر برساند. در واقع اکنون آمار گلزنی کریستیانو رونالدو دقیقا دو برابر رونالدو نازاریو شده است.

مورینیو یک بار به طعنه از رونالدو نازاریو به عنوان رونالدوی اورجینال نام برده بود و به این ترتیب کریستیانو رونالدو را رونالدوی فیک دانسته بود اما اکنون می بینیم که تعداد گل های کریستیانو رونالدو دو برابر رونالدوی برزیلی است.

1471