شکست تلخ میلان در شب گلزنی اسطوره سوئدی

شکست تلخ میلان در شب گلزنی اسطوره سوئدی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در بازی خارج از خانه مقابل اودینزه با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا فرصت صعود به رده دوم سری آ را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، تیم‌های اودینزه و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم داسیا آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، میلان با 48 امتیاز در رده چهارم و اودینزه با 38 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار داشت. روسونری در سه بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها نتوانسته طعم پیروزی را بچشد و با توجه به نزدیک بودن امتیازات بین تیم‌های دوم تا ششم جدول سری آ، میلان فرصت این را داشت تا با کسب برد، موقتاً جای اینتر را در رده دوم بگیرد. 

در نیمه اول اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9، روبرتو پریرا با پاس لازار سامردزیچ، گل اول را برای میزبان به ثمر رساند. بعد از این گل، میلان حملات خود را برای زدن گل تساوی آغاز کرد که در نهایت در دقیقه 45+1، یک پنالتی به سود شاگردان پیولی اعلام شد که بسیار خشم آندریا سوتیل، سرمربی اودینزه را برانگیخت که در آخر، منجر به اخراج او شد. زلاتان ابراهیموویچ ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد، اما این پایان کار در نیمه اول نبود و بتو در دقیقه 45+6، گل دوم را برای اودینزه زد تا میزبان با پیروزی 2-1 به رختکن برود.

در نیمه دوم میلان سعی در زدن گل دوم و کسب حداقل یک امتیاز از این بازی را داشت، اما این اودینزه بود که در دقیقه 70 توسط اهیزیبو به گل سوم رسید و تیر خلاص را زد. 

خلاصه بازی اودینزه - میلان

4416