با هت‌تریکی دیگر از هالند منچسترسیتی رقیب خود را 6 تایی کرد

با هت‌تریکی دیگر از هالند منچسترسیتی رقیب خود را 6 تایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت های جام حذفی انگلیس، منچستر سیتی و برنلی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه شش بر صفر به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند که در بازی منچستر سیتی مقابل لایپزیش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود پنج گل به ثمر برساند و در پیروزی هفت بر صفر تیمش غوغایی به پا کند، اکنون در بازی منچستر سیتی مقابل برنلی هم عملکردی خیره کننده داشت و در پیروزی شش بر صفر تیمش موفق شد سه گل به ثمر برساند.

ارلینگ هالند گل اول بازی را در دقیقه 32 روی پاس جولیان آلوارز وارد دروازه حریف کرد. او گل دوم خود و تیمش را در دقیقه 35 روی پاس فیل فودن زد و گل سوم را هم در دقیقه 59 به ثمر رساند. هالند در این بازی در دقیقه63 با کول پالمر تعویض شد.

گل چهارم منچستر سیتی در این بازی در دقیقه 62 توسط جولیان آلوارز به ثمر رسید و گل پنجم را کول پالمر که به جای هالند آمده بود در دقیقه 68 به ثمر رساند. جولیان آلوارز در دقیقه 73 روی پاس کوین دی بروینه گل ششم منچستر سیتی را در این بازی به ثمر رساند و او هم دبل کرد.

منچسترسیتی

1470