جواب منفی دوباره ستاره بارسلونا به منچستریونایتد

جواب منفی دوباره ستاره بارسلونا به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی تاکید کرد که علیرغم شایعات اخیر درباره پیوستن او به منچستریونایتد، وی همچنان عاشق بارسلوناست و دوست دارد در نیوکمپ به فوتبالش ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ یکی از بازیکنانی بود که در تابستان گذشته مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفت و خیلی ها انتظار داشتند که او بارسلونا را ترک کند و راهی تیم جدیدی شود اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

دی یونگ در حال حاضر به یکی از ستون های خط هافبک بارسلونا تبدیل شده است و ژاوی هرناندز مشتاق است که این هافبک هلندی را برای فصل های آینده نیز حفظ کند.

ستاره سابق آژاکس در مصاحبه‌ای با TV3 گفت: "بارسلونا همیشه باشگاه رویایی من بوده و امیدوارم بتوانم تا سال‌های طولانی در این باشگاه بازی کنم. ما فصل خوبی در لالیگا سپری کرده‌ایم. می دانم که رقابت‌های اروپایی خیلی خوب نبوده‌ایم، اما در مسیر درستی قرار داریم."

"در لالیگا نسبت به رئال مادرید وضعیت خیلی بهتری داریم، اما هنوز راه زیادی در پیش است. سال چهارم حضورم در بارسلوناست و هنوز موفق به فتح لالیگا نشده‌ام. واقعا دوست دارم جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرم. دیگر بازیکنان نیز چنین رویایی در سر دارند و همه دوست داریم با قهرمانی لالیگا به کارمان پایان دهیم."

4416