رویارویی منچستر یونایتد با تیمی که هرگز آن را نبرده است

رویارویی منچستر یونایتد با تیمی که هرگز آن را نبرده است

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته (جمعه) قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا انجام شد و در نهایت در این قرعه کشی مشخص شد که منچستر یونایتد باید به مصاف سویا برود و بازی حساسی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ بار دیگر در این فصل از رقابت های لیگ اروپا باید با یک تیم اسپانیایی روبرو شوند. آن ها پیش از این در این فصل با رئال سوسیداد، بارسلونا و رئال بتیس روبرو شده اند و اکنون نوبت به سویا رسیده است.

سویا تیمی است که در رقابت های اروپایی همیشه یک سد محکم برای منچستر یونایتد بوده است به طوری که شیاطین سرخ تاکنون در بازی های اروپایی موفق به شکست سویا نشده اند.

منچستر یونایتد و سویا در سال 2018 دو بار با هم روبرو شدند که یک بار بدون گل مساوی شد و بار دیگر سویا موفق شد با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد. این دو تیم در سال 2020 هم با هم روبرو شدند که سویا موفق شد با نتیجه 2 بر 1 منچستر یونایتد را شکست دهد.

اکنون باید دید که در بازی های پیش روی سویا و منچستر یونایتد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اریک تن هاگ به دنبال این است که شیاطین سرخ را در این فصل قهرمان لیگ اروپا کند و بدون شک کار سختی پیش رو خواهد داشت.

1470