ترکیب النصر و ابها؛ رونالدو به دنبال گلزنی پس از سه بازی پیاپی

ترکیب النصر و ابها؛ رونالدو به دنبال گلزنی پس از سه بازی پیاپی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و ابها در ورزشگاه خانگی النصر یعنی مرسول پارک به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت عملکرد یاران کریستیانو رونالدو به چه ترتیبی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو علی‌رغم عملکرد خوبی که در بازی های قبل تر داشت، اما در سه بازی پیاپی است که برای النصر گلزنی نکرده است. آخرین بازی النصر مقابل همین تیم ابها بود که در چهارچوب رقابت های جام حذفی عربستان برگزار شد و النصری ها در آن بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و راهی دور بعدی رقابت های جام حذفی عربستان شدند. البته رونالدو در این بازی گلی نزد و اکنون می خواهد در بازی لیگ مقابل ابها جبران کند.

کریستیانو رونالدو که در لیست روبرتو مارتینز برای بازی های مقدماتی یورو 2024 حضور داشته است، انگیزه ویژه ای دارد تا در باشگاهش بدرخشد و روی فرم باشد تا بتواند به تیم ملی خود نیز کمک کند. 

تیم ابها در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان هیچ یک از 5 بازی اخیر خود را نبرده است و باید دید النصر مقابل این تیم چه عملکرد خواهد داشت.

ترکیب النصر

العقیدی، غنام، العمری، آلوارو، کنان، الخیبری، تالیسکا، لوییز گوستاوو، عبدالمجید، غریب، کریستیانو رونالدو.

ترکیب ابها

امبوکا، الزواری، ناطق، سعید، آتوچی، بگویر، سادیکی، السودانی، السلولی، کایسدو، عبدالفتاح.

1470