مهاجم تیم ملی ایتالیا در راه بارسلونا؟

مهاجم تیم ملی ایتالیا در راه بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - فالی رمضانی در سالهای اخیر در بارسلونا نقش خیلی مهمی داشته است و حالا می تواند یکی از موکلانش را به تیم ژاوی اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، این ایجنت سرشناس با حضور بازیکنانی نظیر مارکوس آلونسو و میرالم پیانیچ که دو تن از سرشناس ترین موکلانش بوده اند، در سالهای اخیر در بارسا نقش مهمی داشته است. کسیه، اوبامیانگ و لنگله نیز با وساطت رمضانی به بارسا ملحق شده اند. حالا این ایجنت سرشناس یکی دیگر از موکلانش را به بارسلونا پیشنهاد کرده است: فدریکو کیه زا وینگر یوونتوس و تیم ملی ایتالیا.

تیم تورینی شرایط خوبی ندارد. این تیم فعلا در رتبه پنجم لیگ ایتالیا قرار دارد و کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. اگر یووه نتواند سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کند، از نظر مالی دچار مشکلات ویژه ای خواهد شد. آنها برای این که از مشکلات مالی خارج شوند، مجبور به فروش برخی ستارگان خود خواهند شد. علاوه بر کیه زا نامهایی نظیر ربیو و ولاهوویچ نیز پیرامون بارسا مطرح شده اند.

وبسایت کالچیومرکاتو گزارش داده است که ژاوی در نظر دارد که ملی پوش 25 ساله ایتالیایی را به خدمت بگیرد. در حقیقت رمضانی می تواند نقشی کلیدی  در این انتقال ایفا کند و یکی از ستارگان درخشان تیم ملی ایتالیا را به نیوکمپ ببرد.

4125