فرصت ویژه نیازمند برای تحقق آرزوی چندین ساله

فرصت ویژه نیازمند برای تحقق آرزوی چندین ساله

پایگاه خبری فوتبالی- شناخت و اعتماد ویژه‌ای که قلعه‌نویی به نیازمند دارد، می‌تواند حضور او در ترکیب تیم ملی را تسهیل کند. 

به گزارش فوتبالی، پیام نیازمند بعد از گذراندن فصلی ناموفق در پرتغال، با درخشش در پیراهن سپاهان دوباره به روزهای خوبش بازگشته است. نیازمند با مهارهای تماشایی که در تا اینجای لیگ بیست و دوم به ثبت رسانده، توانسته نقش مهمی در صدرنشینی شاگردان مورایس ایفا کند. او حالا 10 کلین‌شیت دارد و امیدوار است در پایان فصل اولین قهرمانی خود را تجربه کند. 

 اسم پیام شب گذشته هم در لیست تیم ملی به چشم می‌خورد که با توجه به شناخت خوب قلعه‌نویی از نیازمند، دور از انتظار نبود. البته کی‌روش هم نیازمند را با خود به جام‌جهانی قطر برد و اسکوچیچ هم در اوایل حضورش در تیم ملی، روی او نظری مثبت داشت. با این وجود علیرغم اتفاق نظر مربیان سابق تیم ملی درباره پیام، او همواره پشت سر رقبای سرسختش قرار داشت و آمادگی علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و سیدحسین حسینی فرصت بازی را از او می‌گرفت. 

با این حال حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی می‌تواند فرصت خاصی برای نیازمند باشد. قلعه‌نویی در دومین مقطع حضورش در سپاهان، نیازمند را از پیکان به خدمت گرفت و اعتماد ویژه‌ای به او کرد. البته پیام هم جواب اعتماد او را به خوبی داد و دغدغه قلعه‌نویی درباره خط دروازه را برطرف کرد. 

 حالا نیازمند دوباره فرصت همکاری با ژنرال را به دست آورده؛ البته این بار در سطحی بالاتر. اگر چه همچنان بیرانوند بخت نخست حضور در ترکیب تیم ملی است اما نمی‌شود شناخت و اعتمادی که قلعه‌نویی به پیام دارد را انکار کرد. از طرفی شنیده می‌شود که روی تاوارس، مربی گلرهای سابق سپاهان که در زمان قلعه‌نویی با نیازمند کار می‌کرد، قرار است دستیار او در تیم ملی هم باشد.  

 دروازبان سپاهان هر چند راه بسیار سختی برای کنار زدن رقبا و پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی را پیش‌رو دارد اما بیشتر از همیشه به آرزوی چندین ساله خود نزدیک شده است. نیازمند اگر بتواند کیفیت فعلی خود را حفظ کند و شایستگی‌هایش را یک بار دیگر به رخ قلعه‌نویی بکشاند، قطعاً یکی از گزینه‌های جدی حضور در ترکیب تیم ملی برای جام‌ملت‌ها خواهد بود. 

 

2509