نهایی شدن سومین «خرید» رئال مادرید در تابستان؟

نهایی شدن سومین «خرید» رئال مادرید در تابستان؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سالهای اخیر توان مالی رقابت با باشگاه های انگلیسی یا پی اس جی برای خرید ستارگان فوتبال دنیا را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده که با خرید بازیکنان رایگان یا استعدادهای جوان با قیمت معقول، شرایط خود را در بازار نقل و انتقالات کنترل کند و هزینه های کمتری انجام بدهد.

رئال مادرید برای تابستان بعدی برای بازگشت فران گارسیا دفاع چپ آکادمی خود از رایو وایکانو با مبلغ پنج میلیون یورو به توافق رسیده است. این بازیکن در حالی از رئال مادرید راهی رایو شد که نیمی از حق انتقالش در اختیار رئال بود و این باشگاه برای بازگرداندنش در تابستان به توافق رسیده است. از سویی آنچلوتی تایید کرد که آلوارو رودریگز مهاجم اروگوئه ای تیم رزروهای رئال مادرید قرار است که فصل آینده به عنوان ذخیره کریم بنزما در تیم بزرگسالان حضور داشته باشد.

حالا برخی منابع نظیر فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده اند که رئال مادرید برای بازگرداندن براهیم دیاز از میلان چراغ سبز نشان داده است. این بازیکن در سه فصل اخیر قرضی در روسونری ها حضور داشته است. مدیران رئال مادرید در نظر دارند که براهیم را برگردانند و قراردادش که تا 2025 اعتبار دارد را تمدید کنند.

4125