قایدی، استقلالی‌ها را علیه قلعه‌نویی کرد!

قایدی، استقلالی‌ها را علیه قلعه‌نویی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- اولین لیست امیر قلعه‌نویی در بازگشت او به نیمکت تیم ملی، عده زیادی از هواداران استقلال را علیه این مربی کرده است.

به گزارش فوتبالی، مثل همیشه، فهرست تیم ملی مخالفان و منتقدان خاص خودش را دارد ولی این بار غیبت مهدی قایدی در فهرست جدید تیم ملی باعث شده که استقلالی‌ها علیه سرمربی جدید تیم ملی موضع بگیرند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید فرم قایدی در چند وقت اخیر، حضور او در اردوی تیم ملی را قطعی کرده باشد و حتی امروز هم در بازی دوستانه استقلال مقابل نساجی، مهدی قایدی همان اول بازی گل اول استقلال را به ثمر رساند، اما امیر قلعه‌نویی در تصمیمی عجیب از دید هواداران استقلال، باشوی کوچک آبی‌ها را به اردو دعوت نکرده و به جای قایدی، نام دو سه بازیکن دیگر در لیست جدید تیم ملی دیده می‌شود که به عقیده طرفداران استقلال، شایسته حضور در اردوی تیم ملی نبوده‌اند.

البته که در برخی کانال‌ها و صفحات هواداری استقلال، آتش انتقاد از سرمربی تیم ملی تندتر است و منتقدان امیر قلعه نویی مدعی شده‌اند که او با استقلال مشکل دارد و به همین دلیل قایدی و رضاوند و سعید مهری را به تیم ملی دعوت نکرده است.

این وسط یکسری اتهام‌های عجیب و غریب هم به سرمربی جدید تیم ملی زده شده که طبیعتا به لحاظ حقوقی، قابل انتشار نیست اما کلا در فضای مجازی که صاحبان کانالها و صفحات چندان مشخص نیست، این نوع اتهام‌زنی‌ها رواج دارد و هر کس سرمربی تیم ملی بوده این اتهامات را به او وارد کرده‌اند.

1984