ناهماهنگی عجیب بین احسان اصولی و مهدی محمد نبی در اعلام لیست تیم ملی

ناهماهنگی عجیب بین احسان اصولی و مهدی محمد نبی در اعلام لیست تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- دیشب اتفاق عجیبی در اعلام لیست تیم ملی افتاد که در چند سال اخیر بی سابقه بود.

به گزارش فوتبالی، در حالیکه احسان اصولی در برنامه پخش زنده شبهای فوتبالی گفته بود لیست تیم ملی شنبه 27 اسفند برگزار می شود، اما لیست نهایی تیم ملی دقایقی پس از صحبتهای اصولی در رسانه های فدراسیون فوتبال منتشر شد تا اوج ناهماهنگی بین سخنگوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی به نمایش گذاشته شود.

این اتفاق نشان می دهد که مهدی محمد نبی، که هم نایب رییس اول فدراسیون است که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم محسوب می شود و هم سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، هیچ گونه هماهنگی با احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که البته اصرار بر سخنگویی هیات رییسه و فدراسیون فوتبال را دارد، ندارد و مشخص است که کاملا از هم بی خبر بوده اند و ناهماهنگ که لیست بدون اطلاع و هماهنگی منتشر شده است. 

ناهماهنگی عجیبی که نشان می‌داد اصولی از زمان انتشار لیست اطلاع دقیق نداشته یا حداقل، اسامی برخلاف قرار قبلی که سخنگوی هیئت رئیسه از آن خبر داشته، روی رسانه های سایت رسمی فدراسیون فوتبال رفته است. به‌هرحال همانطور که گفته شد، ناهماهنگی میان عضو هیات رئیسه با اعضای اجرایی فدراسیون عجیب به نظر می‌رسد. 

مهدی محمد نبی که سرپرست تیم ملی است باید لیست را به مدیررسانه ای تیم ملی (که البته به صورت رسمی اعلام نشده مدیررسانه ای جدیدی قرار است بر سر کار بیاید یا مدیررسانه ای قبلی همچنان بر جای خود باقی است) بدهد تا آن را از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال منتشر کند و همانطور که نوشته شد عجیب اینجاست که اصولی از همه چیز بی خبر بوده است! البته اصولی در همین مصاحبه گفت دستیاران قلعه نویی هنوز مشخص نشده اند اما ظاهرا دستیارها و اعضای کادر فنی و سرپرستی و اجرایی و رسانه ای هم مشخص شده اند.

البته احسان اصولی همانی است که گفت اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی تیم ملی است و هیچ تغییری در کار نیست و کی روش اصلا گزینه نیست و شانسی ندارد، اما در نهایت هم اسکوچیچ برکنار شد و هم کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد!

2509