پدیده جوان ذوب‌آهن در لیست قلعه‌نویی

پدیده جوان ذوب‌آهن در لیست قلعه‌نویی

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان ذوب‌آهن یکی از سورپرایزهای لیست امیرقلعه‌نویی بود.

به گزارش فوتبالی، فهرست جدید تیم ملی در حالی از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام شد که در بین بازیکنان دعوت شده نام محمدحسین اسلامی پدیده این فصل ذوب‌آهن هم به چشم می‌خورد.

اسلامی که سابقه عضویت در تیم ملی امید را هم دارد و مهدی مهدوی کیا سرمربی وقت تیم امید او را بازیکن فیکس تیم امید کرده بود، پیش از این به همراه سایر بازیکنان جوان قبل از جام جهانی از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی 10 روزه تیم ملی دعوت شده بود.

امیر قلعه نویی او را دعوت کرد تا برای دومین بار راهی اردوی تیم بزرگسالان شود.

بدون تردید اسلامی با نمایشی که در ترکیب ذوب‌آهن در این فصل از خود به جای گذاشته است یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان جوان حال حاضر لیگ برتر به شمار می‌رود که حالا با حضور در لیست امیر قلعه‌نویی مزد بازی‌های خوب خود را گرفته است.

محمدحسین اسلامی از رده‌های پایه ذوب‌آهن به تیم بزرگسالان این تیم رسیده و سال گذشته 15 بار در پست‌های هافبک هجومی و مهاجم هم برای این تیم به میدان رفت و توانست با ثبت یک گل به ثمر رساند، سه پاس گل و دو پنالتی گرفت آمار خوبی از خود به نمایش بگذارد. اسلامی در لیگ 22 هم تاکنون در 22 بازی تیمش از سوی مهدی تارتار به کار گرفته شده است.

به نظر می‌رسد این بازیکن جوان و 22 ساله در لیست تیم ملی جانشین کریم انصاری‌فرد شده است تا پروژه پوست‌اندازی تیم ملی که پیش از این صحبتهایی درباره آن مطرح شده بود رسما استارت بخورد.

7655