قلعه‌نویی با دعوت نکردن از قایدی، استقلالی‌ها را شوکه کرد

قلعه‌نویی با دعوت نکردن از قایدی، استقلالی‌ها را شوکه کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی بزرگترین غایب فهرست جدید تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید مهاجم تکنیکی آبی‌ها یکی از سهمیه‌های استقلال در فهرست جدید تیم ملی باشد اما در کمال تعجب آبی‌ها، خبری از این بازیکن در لیست نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی نیست و سیدحسین حسینی در کنار روزبه چشمی و محمد محبی، سه بازیکنی هستند که از دو روز دیگر، در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

در شرایطی که غیبت مهدی قایدی در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی، با توجه به شرایط این بازیکن در آن مقطع، اصلا اتفاق عجیبی نبود، حالا که او باز هم جایی در تیم ملی نداشته، قطعا استقلالی‌ها به دنبال پاسخ مناسبی از سوی امیر قلعه‌نویی هستند.

قایدی در چند وقت اخیر شرایط خوبی داشته و گفته شد که ریکاردو ساپینتو به این بازیکن گفته که با این روند، قطعا به تیم ملی دعوت خواهد شد اما در حالی که به نظر می‌رسید امیر قلعه‌نویی از کنار بازیکن تکنیکی آبی‌ها به سادگی عبور نکند، سرمربی تیم ملی ترجیح داده نام قایدی را در بین نفرات منتخبش قرار ندهد. البته که قایدی تنها بازیکنی نیست که آبی‌ها از جدایی او تعجب کرده‌اند و در کانال‌های هواداری استقلال، نام آرش رضاوند هم به عنوان بازیکنی که جایش در فهرست تیم ملی خالی است، آورده شده است.

البته در پست قایدی در تیم ملی ترافیک شدیدی وجود دارد اما در هر حال کمتر کسی فکر می کرد او به اردوی تیم ملی دعوت نشود. 

2509