تمجید اسطوره رئال مادرید از کریم بنزما

تمجید اسطوره رئال مادرید از کریم بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو اسطوره و مدیر رئال مادرید معتفد است کریم بنزما یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی لوس بلانکوس محسوب می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در نهایت، لوس بلانکوس با تک گل کریم بنزما روی پاس گل وینیسیوس جونیور به پیروزی یک بر صفر رسید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه شش بر دو به برتری رسید.

به نقل از سایت آ اس، قرارداد کریم بنزما در پایان فصل به اتمام می‌رسد و مذاکرات بین طرفین در حال انجام است و باید دید که در فصل آینده نیز، شاهد حضور بنزما در سانتیاگو برنابئو خواهیم بود یا خیر. با این حال، کارلو آنچلوتی چند باری به این موضوع اشاره کرده و مطمئن است که بنزما، در فصل آینده نیز بازیکن رئال مادرید خواهد بود. حالا بوتراگوئنو نیز گفت: "کریم در برابر لیورپول یک گل به ثمر رساند، اما با این وجود، می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. بنزما یکی از مهره‌های کلیدی فاز تهاجمی، یک استاد فوتبال و همه فن حریف است. او یکی از پایه‌های اصلی رئال مادرید بوده و ما می‌خواهیم او را در برنابئو نگه داریم." 

رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید مدعی هستند که کریم بنزما قراردادش را تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

4416