سه حذفی که آرسنال در این فصل تجربه کرده است

سه حذفی که آرسنال در این فصل تجربه کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال با هدایت میکل آرتتا با وجود این که در این فصل از رقابت ها به طور کلی عملکرد خوبی داشته است و در حال حاضر صدر نشین جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس است اما در جام هایی که ماهیتی حذفی داشته اند اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ پرتغال در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

آرسنال با حذف شدن از رقابت های لیگ اروپا، سومین حذف خود را در این فصل تجربه کرد چرا که آرسنالی ها قبلاً از رقابت های جام حذفی انگلیس و همچنین رقابت های جام اتحادیه انگلیس نیز حذف شده بودند. البته آرسنال با هدایت آرتتا قبلاً قهرمان جام حذفی انگلیس شده است اما در این فصل عملکرد آن ها به طور کلی در رقابت های حذفی جالب نبوده است.

آرسنال اکنون باید تمرکز خود را روی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس بگذارد چرا که آن ها چیز دیگری به جز آن را در دسترس ندارند. اگر آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شد بدون شک هواداران آرسنال از میکل آرتتا راضی خواهند بود و به خاطر حذف از لیگ اروپا، جام حذفی انگلیس و یا حذف از جام اتحادیه انگلیس، سرمربی اسپانیایی را باز خواست نخواهند کرد.

1471