برگزاری ایران-روسیه بعد از افطار/ بازی با کنیا هنوز قطعی نیست!

برگزاری ایران-روسیه بعد از افطار/ بازی با کنیا هنوز قطعی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم اعلام فدراسیون کنیا، دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران هنوز قطعی نشده است.

به گزارش فوتبالی، از چندی قبل برنامه‌ریزی‌های برای استفاده بهینه تیم ملی از فیفادی فروردین ماه آغاز شده است. اولین حریف ایران در سال جدید، روسیه خواهد بود. برای دومین دیدار تدارکاتی هم فدراسیون ابتدا با عراق به توافق رسید اما چند هفته قبل، این مصاف دوستانه از سوی طرف عراقی لغو شد. به همین خاطر مسئولان تیم ملی به سراغ گزینه بعدی یعنی کنیا رفتند. چهارشنبه شب فدراسیون کنیا خبر از دیدار تدارکاتی با ایران داد و انگین فیرات، سرمربی نام‌آشنا درباره بازی مصاحبه کرد.

 با این وجود احسان اصولی سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در شب‌های فوتبالی بازی با روسیه را قطعی اعلام کرد اما در خصوص دیدار با کنیا، به این گفته بسنده کرد که توافقات اولیه صورت گرفته و این مسابقه هم به احتمال زیاد برگزار خواهد شد. اصولی همچنین با اشاره به همزمانی آغاز ماه رمضان با روزِ (3 فروردین) مصاف ایران و روسیه، تصمیم‌گیری درباره ساعت دقیق مسابقه و حضور تماشاگران را به آینده موکول کرد و گفت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این در حالی است که حتی روز بازی با کنیا هنوز قطعی نیست اما با تایید سخنگوی هیات رئیسه، هفتم فروردین ماه یکی از گزینه‌ها برای برگزای این دیدار است. باید دید آیا مصاف تیم ملی کنیا که در 500 روز اخیر در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته، نهایی خواهد شد یا ملی‌پوشان فیفادی پیش‌رو را با برگزاری یک بازی دوستانه به اتمام خواهند رساند.

2509