قلعه‌نویی بازیکنان مورد علاقه کی‌روش را حذف نکرد

قلعه‌نویی بازیکنان مورد علاقه کی‌روش را حذف نکرد

پایگاه خبری فوتبالی – بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، سرمربی جدید تیم ملی تصمیم گرفته نفراتی را دعوت کند که از آنها به عنوان بازیکنان نزدیک به کارلوس کی‌روش یاد می‌شد و این ماجرا به نوعی باعث تعجب کسانی شده است که اخبار تیم ملی را پیگیری می کنند.

به گزارش فوتبالی، قبل از اعلام اولین لیست امیر قلعه‌نویی در بازگشت به تیم ملی، این گمانه‌زنی مطرح شده بود که قلعه‌نویی شاید برخی از نفرات باتجربه تیم ملی که از آنها به عنوان بازیکنان نزدیک به کارلوس کی‌روش نام برده می‌شود، را به اردو دعوت نکند منتهی امیر قلعه‌نویی چنین کاری نکرد تا نشان دهد با سیاست ویژه خودش پیش می رود. 

در بین بازیکنان دعوت شده، نام احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی و رامین رضاییان – سه بازیکنی که کارلوس کی‌روش اعتقاد ویژه‌ای به آنها داشت - دیده می‌شود و تنها کسی که خبری از او در فهرست جدید تیم ملی نیست، کریم انصاری‌فرد است که معلوم نیست غیبت او در فهرست جدید تیم ملی، با هماهنگی امیر قلعه‌نویی صورت گرفته یا امیر تصمیم گرفته بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش را از تیم ملی کنار بگذارد.

البته در خبرها آمده بود که قلعه نویی، احسان حاج صفی، وحید امیری و کریم انصاری فرد را دعوت نخواهد کرد اما از این سه نفر تنها، کریم انصاری فرد دعوت نشده است.

1984