روند انتخاب دستیارهای امیر قلعه‌نویی از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال

روند انتخاب دستیارهای امیر قلعه‌نویی از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شایعات درباره دستیاران قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید ملی، گمانه‌زنی‌ها در خصوص دستیارانش آغاز شد. برخی رسانه‎‌ها از سعید الهویی و وحید هاشمیان به عنوان مربیان ایرانی حاضر در کادر تیم ملی نام بردند. برخی هم با استناد به صحبت‌های مهدی تاج درباره حضور قطعی دست‌کم یک مربی خارجی در کنار قلعه‌نویی، در خصوص دستیاران خارجی او حدس‌هایی زدند.

 با این حال احسان اصولی سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گویی که با شب‌هایی فوتبالی داشت، اعلام که قلعه‌نویی هنوز هیچ لیست رسمی از دستیاران مدنظرش را به فدراسیون نداده است. او با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص افراد حاضر در کادرفنی بر عهده سرمربی است، روند انتخاب مربیان جدید تیم ملی  را اینگونه توضیح داد: " انتخاب و پیشنهاد دستیاران با سرمربی است اما چون امکانات فدراسیون از نظر منابع مالی و شرایط پرداخت هم باید لحاظ شود، همه این‌ها منوط به جلسه‌ای است که ظرف فردا و پس فردا بین تاج و قلعه‌نویی برگزار خواهد شد. در این جلسه اسامی دستیاران جمع‌بندی می‌شود و به اطلاع عموم خواهد رسید."

 سخنگوی هیات رئیسه همچنین در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که علیرغم آنکه قلعه‌نویی هنوز هیچ لیست رسمی از دستیارانش را به فدراسیون ارائه نکرده اما صحبت‌هایی شفاهی در این خصوص انجام شده است.

2509