واکنش رییس لالیگا به اخبار خریدن داوران توسط بارسلونا

واکنش رییس لالیگا به اخبار خریدن داوران توسط بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس به هواداران بارسلونا اطمینان داد که این باشگاه هیچ وقت اقدام به خریدن داوران نکرده و آن‌ها کاملاً قانونی به جام‌های معتبر رسیده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، گزارش می شود که این غول اسپانیایی طی سال‌های 2016 و 2018 پرداخت‌هایی به به شرکتی متعلق به خوزه ماریا نگریرا، که در آن زمان نایب رییس کمیته فنی داوران لالیگا بود، داشته است.

همچنین ادعا می شود که بارسلونا در قبال گرفتن اطلاعات از داوران، 7.3 میلیون یورو بین سال‌های 2001 تا 2018 پرداخت کرده است. باشگاه کاتالانی در ماه فوریه با انتشار بیانیه‌ای، تمامی این ادعاها را تکذیب کرد.

به نقل از سایت مارکا، تباس درباره این حوادث عجیب و غریب گفت: "فکر نمی‌کنم بارسلونا اقدام به خرید داوران کرده باشد، اما می دانم که آن‌ها به نگریرا، زمانی که در مقام نایب رییس کمیته داوران بود، پول داده‌اند. بارسلونا باشگاه بسیار مهمی برای لیگ است، اما پنهان شدن، جواب مسئله نیست و آن‌ها باید توضیح مناسبی بدهند."

"من هیچ وقت موفقیت‌های بارسلونا را زیر سوال نمی برم. بله، مشکل بزرگی به وجود آمده که نیاز به حل شدن دارد و باید قاضی درباره آن تصمیم بگیرد، اما فکر می کنم تمام موفقیت‌های بارسلونا در دو دهه گذشته، کاملاً قانونی و منصفانه بوده است."

4416