اعتراض استقلالی‌ها به اینستاگرام رسید؛ گلایه‌های بازیکنان از مدیریت باشگاه

اعتراض استقلالی‌ها به اینستاگرام رسید؛ گلایه‌های بازیکنان از مدیریت باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان استقلال در یک اقدام هماهنگ نسبت به مشکلات موجود در این باشگاه گلایه کردند. 

به گزارش فوتبالی، بازیکنان استقلال پس از اعتصاب و تعطیلی تمرین به دلیل مشکلات مالی در صفحه شخصی خود اقدام به انتشار استوری مشترک کردند. 

در متن مشترک منتشر شده از سوی استقلالی‌ها آمده است: "سلام به هواداران عزیز، این متن صحبت تمام بازیکنان تیم است، نه چهار یا پنج نفر از بازیکنان، در ۲ - ۳ ماه گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم شما هواداران عزیز را خوشحال کنیم ولی متاسفانه تمرکز و آرامش لازم را نداشتیم، آن هم به دلیل وعده هایی که داده می شدند و عملی نمی شدند."

در ادامه این متن آمده: "از طرفی هر روز خبرهایی نادرست در مورد قرارداد تک تک ما از سوی باشگاه منتشر می شد و ذهن ما را درگیر حواشی می کرد. ضمن تشکر از آقای فتح الله زاده گرامی باید بگوییم که علی رغم تلاش های ایشان مشکلات ما همچنان ادامه دارد و باعث خستگی و فشار ذهنی برای ما شده است و با وجود قول هایی که داده می شود متاسفانه بی تفاوتی های زیادی از سوی مدیریت نسبت به این مسائل وجود دارد. ما انتظار داریم حالا که به کورس قهرمانی برگشتیم و ۷ جنگ دیگر پیش رو داریم مدیریت حمایت لازم را از ما داشته باشد و در کنار ما بایستد ولی متاسفانه این طور نیست. در آخر هم همه‌ی ما به عنوان یک تیم اعلام می کنیم برای شادی دل هواداران ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد و تا پای جان برای کسب جام خواهیم جنگید."

2636