منصوریان: به دنبال دفاع از شان و اعتبار فولاد و خوزستان هستیم

منصوریان: به دنبال دفاع از شان و اعتبار فولاد و خوزستان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: منصوریان: به دنبال دفاع از شان و اعتبار فولاد و خوزستان هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه فولاد، سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان (جام حذفی)، گفت: افتخار این را داریم به واسطه فوتبال، خداوند عنایت کرد و به شهر خوب سیرجان آمده‌ایم و مردم خوب شهر را می‌بینیم.

علیرضا منصوریان گفت: بازی بسیار سختی داریم. فکر می‌کنم آخرین روزی است که سرمربی عزیزم، آقای قلعه‌نویی روی نیمکت تیم گل‌گهر می‌‌نشینند. دستیاران ایشان جزو دوستان بسیار خوب ما هستند. من ۲ سال پیش اینجا آمدم و تجربه‌ای سخت با آلومینیوم اراک داشتیم.

وی در ادامه گفت: خیلی باید باهوش باشیم. دقت و آنالیز خوبی از تیم آقای قلعه‌نویی داشتیم و نوع فوتبال آن‌ها تغییر کرده است. جریان فوتبال گل‌گهر کاملا متفاوت با سال‌های گذشته مربیگری آقای قلعه‌نویی است. آن‌ها خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: ما هم بعد در بازی با استقلال، این شانس را داشتیم در نیمه اول کل جریان مسابقه را عوض کنیم ولی در نیمه دوم تنبیه شدیم. با این حال کل بازیکنان، دست به دست هم داده‌اند تا فردا با تمام وجود بازی کنند تا هم از اعتبار و شان خودمان و هم از اعتبار خوزستان و هوادارانمان دفاع کنیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: امیدوارم بازی بسیار خوبی شود و خداوند متعال هر تیمی که لایق است را راهی مرحله بعدی کند. ما سعی و تلاش می‌کنیم با تمام وجود، پرچم فولاد را محکم در دست داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. با این حال بازی بسیار سختی خواهد بود.

2636