پی‌اس‌جی به دنبال خرید دو ستاره از دو تیم بزرگ شهر منچستر

پی‌اس‌جی به دنبال خرید دو ستاره از دو تیم بزرگ شهر منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی پس از عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان اروپا حالا روی برنامه ریزی برای فصل آینده کار می کند و به نظر می رسد که در نظر دارند که دو ستاره را در خط حمله به خدمت بگیرند تا در کنار کیلیان امباپه خط حمله خود را تکمیل کنند.

به گزارش فوتبالی، سایت فرانسوی لو 10 اسپورت گزارش داده است که مارکوس رشفورد و برناردو سیلوا دو گزینه محبوب منچسترسیتی هستند. در حقیقت امباپه برای خرید هر دو ستاره چراغ سبز نشان داده است و بدین ترتیب دو ستاره دو تیم بزرگ شهر منچستر می توانند سال آینده مسیر حضور در پاریس را در پیش بگیرند.

مهاجم انگلیسی در این فصل 25 گل و 9 پاس گل داشته است و توانسته عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد. از سویی برناردو سیلوا نیز در سالهای اخیر مورد توجه پی اس جی بوده است. او تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و پاریسی ها می خواهند هر طور که شده این بازیکن 28 ساله را به خدمت بگیرند.

احتمال جدایی مسی از پی اس جی با اتمام قراردادش در پایان فصل زیاد است و از سویی نیمار نیز مورد توجه مدیران پی اس جی نیست و حتی در صورت ماندن، به روی نیمکت تبعید خواهد شد و به همین خاطر مدیران پی اس جی برای خریدهای کهکشانی دست به کار شده اند.

4125