برنامه تابستانی بارسلونا: دو خرید با 100 میلیون و گزینه‌های رایگان

برنامه تابستانی بارسلونا: دو خرید با 100 میلیون و گزینه‌های رایگان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در مورد برنامه های نقل و انتقالاتی خود در تابستان کاملا مطمئن است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان برای تقویت در دو پست سرمایه گذاری خواهد کرد: دفاع راست و مهاجم نوک. در بقیه پست ها آنها فقط در صورتی خرید می کنند که بازیکن رایگان به تورشان بخورد چرا که شرایط مالی مناسبی ندارند و جای ریسک برای آنها وجود ندارد. مدیران بارسلونا در حال بررسی گزینه های مختلف در بازار نقل و انتقالات هستند و می خواهند بازیکنانی را به خدمت بگیرند که قراردادشان رو به پایان است. بارسلونا در تابستان گذشته تجربه خرید رایگان فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و هکتور بیرین را داشت و می خواهند در تابستان بعدی نیز همین فرمول را تکرار کنند.

مدافع دانمارکی به صورت رایگان از چلسی به بارسا ملحق شد که در این فصل خوش درخشید و عملکرد بسیار خوبی داشته است. البته تجربه خرید بیرین خوب نبود چرا که این بازیکن نتوانست نمایش خوبی داشته باشد  ودر زمستان راهی اسپورتینگ شد.

بارسلونا برای خرید رایگان دو گزینه را زیر نظر دارد: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی و اینیگو مارتینز از اتلتیک بیلبائو. در حقیقت هافبک منچسترسیتی با اتمام قراردادش به صورت رایگان راهی نیوکمپ خواهد شد. از سویی بارسا در نظر دارد که عبده را هم پس از اتمام قرارداد قرضی از اوساسونا برگرداند.

خوان فویث دفاع راست آرژانتینی ویارئال مورد توجه بارسلونا قرار دارد اما مشکلش قیمت 54 میلیون یورویی اوست. از سویی بارسلونا در نظر دارد که برای خرید ویتور روکه مهاجم برزیلی 40 میلیون یورو هزینه کند.

4125