عکس نوشت؛ مدافع رئال مادرید و در آغوش کشیدن صلاح پس از حذف

عکس نوشت؛ مدافع رئال مادرید و در آغوش کشیدن صلاح پس از حذف

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد تا به این ترتیب مادریدی ها در مجموع با نتیجه 6 بر 2 لیورپول را حذف کنند و راهی دور بعدی رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح یکی از چهره های جنجالی بازی های اخیر رئال مادرید و لیورپول بوده است چرا که او پس از آن که به همراه لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2017/18 مقابل رئال مادرید شکست خورد و آرنجش توسط سرخیو راموس در آن بازی شکسته شد، همواره صحبت از انتقام گرفتن از رئال مادرید زده است اما هرگز موفق نشده است که رئال مادرید را در یک بازی رو در رو شکست دهد و اکنون هم بار دیگر شکست خورد.

اما پس از پایان بازی رئال مادرید و لیورپول، بازیکنان رئال مادرید به محمد صلاح احترام گذاشتند و آنتونیو رودیگر او را در آغوش کشید و تیبو کورتوا هم به مهاجم مصری لیورپولی ها دلداری داد. صلاح یکی از موفق ترین بازیکنان لیورپول بوده است اما مقابل رئال مادرید حرفی برای گفتن نداشته است.

1470