8 تیم حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ حضور پررنگ ایتالیایی‌ها

8 تیم حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ حضور پررنگ ایتالیایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - شب آخر از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2022/23 نیز برگزار شد و در نهایت تمامی تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید، ناپولی، منچستر سیتی، اینتر، بنفیکا، چلسی، بایرن مونیخ و میلان، هشت تیم باقی مانده در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستند که رقابت ویژه و جذابی میان آن ها بر سر قهرمانی وجود خواهد داشت و باید دید که در نهایت چه قرعه ای نصیب هر کدام از آن ها خواهد شد.

اگر نگاهی به ترکیب کشور های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیندازیم می بینیم که سه تیم از کشور ایتالیا حضور دارد که این تیم ها ناپولی، اینتر و میلان هستند. از انگلیس هم دو تیم منچستر سیتی و چلسی حضور دارند. ایتالیا و انگلیس سهم خوبی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای امسال دارند اما اسپانیا تنها رئال مادرید را در این مرحله از رقابت ها دارد و این قضیه می تواند نشان دهنده ضعف تیم هایی مثل بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رقابت های اروپایی باشد. بایرن مونیخ هم تنها نماینده آلمان در این مرحله است و بنفیکا هم از کشور پرتغال حضور دارد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل 2022/23، روز جمعه ساعت 14:30 به وقت ایران انجام می شود.

1470