رکورد ویژه آنچلوتی و گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

رکورد ویژه آنچلوتی و گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر سیتی موفق شد راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و امشب هم رئال مادرید با غلبه بر لیورپول راه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا با منچستر سیتی امسال هم یک تیم خوفناک در اختیار دارد و باید دید که شرایط برایش در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش می رود و می تواند بالاخره سیتیزن ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند یا خیر. از سوی دیگر کارلو آنچلوتی هم با رئال مادرید که مدافع عنوان قهرمانی است، به دنبال تکرار قهرمانی خود در این تورنمنت است.

پپ گواردیولا اکنون با صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای سیزدهمین بار است که به این مرحله می رسد. از سوی دیگر کارلو آنچلوتی هم با صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای سیزدهمین بار است که به این مرحله از تورنمنت صعود می کند. گواردیولا و آنچلوتی با 13 بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رکورد دار هستند و باید دید که چه قرعه ای نصیب آن ها در این فصل خواهد شد و راهی مرحله نیمه نهایی می شوند یا خیر.

1470