صعود ناپولی به مرحله یک چهارم با تحقیر اینتراخت آلمانی/ روح مارادونا در ناپل

صعود ناپولی به مرحله یک چهارم با تحقیر اینتراخت آلمانی/ روح مارادونا در ناپل

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی در دیدار خانگی مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با حساب پنج بر صفر، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های ناپولی و آینترخت فرانکفورت از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که در دیدار رفت، شاگردان لوچیانو اسپالتی موفق شدند در زمین فرانکفورت با نتیجه دو برصفر به پیروزی برسند و بدین ترتیب از شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی برخوردار بودند. 

در نیمه اول شاهد بازی آرام و متعادلی بودیم. ناپولی نسبتاً تیم برتر میدان بود و بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. فرانکفورتی‌ها هم توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه طراحی کنند، اما در نهایت، ویکتور اوسیمن در دقیقه 45+2 موفق به باز کردن دروازه کوین ترپ شد. 

در نیمه دوم ناپولی کار را تمام کرد. در دقیقه 53 ویکتور اوسیمن با پاس دی لورنزو، گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه  64، پیتر زیلینسکی گل سوم را وارد دروازه فرانکفورت کرد تا در نهایت، ناپولی با نتیجه 5-0 در دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله بعدی شود.

تیم ناپولی انگار به روزهای حضور مارادونا در این تیم بازگشته و روح مارادونا در شهر ناپل وجود دارد و یک تنه دارد این تیم را بالا و بالاتر می کشد. باید دید ناپولی که قهرمانی اش در سری آ را تقریبا قطعی کرده است، در لیگ قهرمانان اروپا، تا کجا پیش خواهد رفت. 

4416