پیش بازی رئال مادرید - لیورپول؛ مردان کلوپ به دنبال کامبک در سانتیاگو برنابئو

پیش بازی رئال مادرید - لیورپول؛ مردان کلوپ به دنبال کامبک در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید و لیورپول در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در بازی رفت در ورزشگاه آنفیلد موفق شد با نتیجه 5 بر 2 لیورپول را شکست دهد و به این ترتیب اکنون در یک قدمی صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. اما مردان کلوپ اگر می خواهند به مرحله بعد بروند باید یک کامبک پر گل را مقابل رئال مادرید آن هم در سانتیاگو برنابئو رقم بزنند.

لیورپول سه گل عقب است اما این تیم سابقه کامبک داشته است. در واقع لیورپول یکی از تنها چهار تیمی در اروپا است که موفق شده است به شکست با حداقل سه گل در بازی رفت، غلبه کند و در بازی برگشت کامبک بزند و این اتفاق برای لیورپول مقابل بارسلونا در فصل 2018/19 افتاد.

البته رئال مادرید اوضاع بسیار بهتری مقابل لیورپول داشته است. مادریدی ها شش بازی از هفت بازی اخیر خود مقابل لیورپول را برده اند و این قضیه به خوبی نشان می دهد که لیورپول گربه سیاه آن ها نیست.

لیورپول در فصل 2008/09 در همین مرحله، در بازی رفت موفق شده بود رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و باید دید که امشب آن ها می توانند در زمین رئال مادرید حرفی برای گفتن داشته باشند یا خیر.

1471