توافق برای تمدید قرارداد کاپیتان رئال مادرید

توافق برای تمدید قرارداد کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داده است که کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید چند روز پیش با فلورنتینو پرز ملاقات کرده و تمدید قرارداد خود را تا سال 2024 نهایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، به گفته این منبع، بنزما بدون مشکل برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است و بدین ترتیب تا سن 36 سالگی همچنان در رئال مادرید خواهد بود هر چند که به احتمال زیاد در آن زمان از فوتبال بازنشسته خواهد شد.

بنزما که در فصل جاری توپ طلا را برده، در این فصل از نظر بدنی به شدت افت کرده و به علت هشت مصدومیت مختلف، چهارده بازی را از دست داده است. اخیرا شایعاتی در مورد انتقال بنزما به لیگ عربستان و پیوستنش به النصر مطرح شده بود اما به نظر می رسد که کریم قرار نیست که برای ادامه دوران فوتبالش، پول را در اولویت خود قرار بدهد.

اکیپ گزارش داده است که بنزما در روزهای آینده تمدید قراردادش را رسمی خواهد کرد. رئال مادرید خرید اندریک پدیده 16 ساله را برای سال 2024 در خط حمله نهایی کرده و بحث جذب رایگان امباپه در همان تابستان داغ است و در این شرایط خیلی بعید است که بنزما بعد از سال 2024 هم در رئال مادرید باشد و احتمال بالایی وجود دارد که در آن زمان به عنوان اسطوره رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شود.

4125