رونمایی رسمی بارسلونا از پیراهنش در ال‌کلاسیکو با آرم خواننده کاتالان

رونمایی رسمی بارسلونا از پیراهنش در ال‌کلاسیکو با آرم خواننده کاتالان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا اعلام کرد که در ال کلاسیکوی آینده در روز یکشنبه با لوگوی آلبوم "موتومامی" که توسط روسالیا خواننده محبوب و سرشناس کاتالونیا تولید شده، حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با رونمایی از تصویر این پیراهن در صفحه توییترش نوشت:" بارسایی های عزیز، روسالیا در پیراهن تیم ما در ال کلاسیکو حضور خواهد داشت."

تیم زنان بارسلونا نیز قرار است که در ال کلاسیکوی روز شنبه، لوگوی "موتومامی" را بپوشد. این خواننده در وبلاگ رسمی خود در اپلیکیشن اسپاتیفای نوشت:" فوق العاده است که در پیراهن باشگاه بسیار بزرگی نظیر بارسا نقش داشته باشم، به خصوص در چنین بازیهای مهمی. فوتبال و موسیقی شباهت های زیادی از نظر ایجاد احساسات در یک کنسرت و در یک بازی دارند به خصوص در مورد انرژی که ایجاد می کنند."

بارسلونا با نظر اسپاتیفای در ال کلاسیکوی دور رفت با لوگوی دریک بازی کرده بود که استفاده از آرم جغد برای آنها خوش شانسی نیاورد. در حقیقت دریک خواننده کانادایی به نماد بدشانسی برای ورزشکاران تبدیل شده است. اسپاتیفای اعلام کرده است که تعداد محدودی از پیراهن با آرم "موتومامی" تولید شده است  که هواداران می توانند آن را بخرند. در حقیقت فقط 1899 پیراهن به نشانه سال تاسیس باشگاه بارسلونا برای فروش گذاشته شده است که قیمت این پیراهن نیز 399.99 یورو است. البته تعداد محدودی پیراهن با طرحی ساخته شده که در تاریکی می درخشد و فقط یازده تا مردانه و یازده تا زنانه از ان تولید شده و قیمتش 1999.99 یورو است.

4125