حذف طارمی و یاران از لیگ قهرمانان در کمال شایستگی

حذف طارمی و یاران از لیگ قهرمانان در کمال شایستگی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر به تساوی ارزشمند صفر بر صفر در زمین پورتو دست پیدا کرد تا بدین ترتیب، جواز حضور در جمع هشت تیم برتر چمپیونزلیگ را به دست بیاورد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وفت تهران، تیم‌های پورتو و اینتر در استادیوم دراگائو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که ‌در دیدار رفت، اینتر با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه سن سیرو به پیروزی رسید. شاگردان سیمونه اینزاگی در پنج بازی گذشته خود به سه پیروزی و دو شکست دست یافته بودند، در حالی که یاران طارمی نیز دقیقاً چنین آماری ثبت کردند. 

در نیمه اول پورتو کاملاً تیم برتر زمین بود. آن‌ها بیش از 70% مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند بار می توانستند دروازه نراتزوری را باز کنند، اما این حملات با بی دقتی مهاجمان از دست رفت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم، فشار حملات پورتو چند برابر شد، اما باز هم نتوانستند از سد محکم دفاعی اینتر عبور کنند و در نهایت مهدی طارمی و یارانش با تساوی صفر بر صفر در خانه، از دور رقابت‌ها حذف شدند. در دقیقه 90+7 نیز پپه از زمین بازی اخراج شد. 

4416