7 تایی شدن لایپزیش به دست منچسترسیتی با 5 گل از هالند

7 تایی شدن لایپزیش به دست منچسترسیتی با 5 گل از هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه هفت بر صفر لایپزیش را در ورزشگاه خانگی خود یعنی اتحاد شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، این شب را شاید بتوان یکی از بهترین شب های کل دوران حرفه ای ارلینگ هالند دانست چرا که او موفق شد در بازی مقابل لایپزیش، برای تیمش پنج گل به ثمر برساند و یک آمار خارق العاده را از خودش بر جای بگذارد.

منچستر سیتی با این پیروزی به خوبی برای رقبای خود در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشید و ارلینگ هالند هم نشان داد که آمده است تا در لیگ قهرمانان اروپا هم آقای گل شود.

در این بازی گل های منچستر سیتی را ارلینگ هالند ( پنج بار )، ایلکای گوندوگان و کوین دی بروینه به ثمر رساندند. هالند در دقیقه 63 با جولیان آلوارز تعویض شد. در واقع هالند پس از این که پنج گل خود را به ثمر رساند و درخششی خیره کننده داشت توسط پپ گواردیولا از زمین بازی بیرون آورده شد و سرمربی اسپانیایی به او استراحت داد. به نظر می رسد که هالند همان سلاحی است که می تواند سیتیزن ها را به رویایی که دارند یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

بازی رفت یک بر یک شده بود و اکنون منچستر سیتی در مجموع با نتیجه 8 بر 1 راهی دور بعدی شد.

7-0 لایپزیش

1470