واکنش پیکه به احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

واکنش پیکه به احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که لیونل مسی در حال حاضر آخرین ماه های قرارداد خود با پاری سن ژرمن را سپری می کند اما هنوز خبری از تمدید قرارداد با او نبوده است و به نظر می رسد که لئو مسی و پی اس جی هنوز به توافق نهایی نرسیده اند.

به گزارش فوتبالی، مسی در تابستان ۲۰۲۱ بود که از بارسلونا به عنوان یک بازیکن آزاد جدا شد و راهی پاری سن ژرمن شد. در آن زمان اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه رابطه پیکه و مسی چندان خوب نبوده است و پیکه از جدایی لیونل مسی از بارسلونا استقبال کرده است.

اکنون با توجه به اینکه قرارداد مسی با پی اس جی رو به اتمام است و هنوز خبری از تمدید رسمی قرارداد نبوده است، گمانه زنی هایی درباره احتمال بازگشت مسی به بارسلونا وجود دارد. 

پیکه به تازگی در گفت و گو با رادیو کاتالونیا در این باره گفت:« بازگشت او به بارسلونا به خاطر جنبه احساسی این اتفاق باورنکردنی است اما تصمیم، تصمیم اوست. تنها انگیزه و حس او مهم است نه آن چه مردم می گویند.»

جرارد پیکه در ادامه افزود:« در مورد آینده فقط خودش خبر دارد. فکر می کنم قهرمانی جام جهانی برای او یک رویای شخصی بود. برای عنوان بهترین بازیکن تاریخ فقط این جام را کم داشت. حالا همه در این مورد توافق دارند. هر تصمیمی بگیرد برای این است که شادتر باشد. طبیعی ترین اتفاق این است که در اروپا بماند.»

1471