اعتصاب غذای هوادار مارسی: بازیکن آرژانتینی را اخراج کنید!

اعتصاب غذای هوادار مارسی: بازیکن آرژانتینی را اخراج کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - المپیک مارسی فصل خوبی داشته و در رتبه دوم لیگ فرانسه قرار دارد و هر هفته برای کاهش امتیاز با پی اس جی می جنگد.

به گزارش فوتبالی، پاریسی ها با ده امتیاز اختلاف صدرنشین هستند اما مارسی از تلاش دست نمی کشد. حالا یک هوادار مارسی در اقدامی عجیب تصمیم گرفته که در مقابل زمین تمرین مارسی اعتصاب غذا کند چرا که خواسته او اخراج لئوناردو بالردی بازیکن تیم فرانسوی است!

بالردی بازیکن آرژانتینی مارسی در تساوی این تیم و راسینگ استراسبورگ در روز یکشنبه از زمین اخراج شد. یکی از هواداران مارسی از این کارت قرمز به شدت عصبانی شد و تصمیم گرفت که در مقابل زمین تمرین مارسی اعتصاب  غذا کند. او با یک دستنوشته خواسته خود را مشخص کرده است : اخراج بالردی!

بازیکن سابق بوکا به بازیکن فیکس تیم ایگور تودور تبدیل شده که در این فصل 36 بازی در همه مسابقات داشته که یک گل و یک پاس گل داشته اما به نظر می رسد که مورد حمایت هواداران نیست .یا مدافع آرژانتینی بازی مارسی و رنس را به علت مصدومیت از دست می دهد.

مشخص نیست که آیا روش عجیب این هوادار برای اعتراض به نتیجه می رسد یا نه هر چند که از نظر خیلی از هواداران این که یک نفر در اعتراض به یک اتفاق فوتبالی، اعتصاب غذا کند و سلامتی خود را به خطر بیاندازد، عجیب به نظر می رسد!

4125