آمار فوق العاده آربلوا با تیم جوانان رئال مادرید

آمار فوق العاده آربلوا با تیم جوانان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو آربلوا، مدافع راست سابق رئال مادرید در این روز ها هدایت تیم جوانان رئال مادرید یا همان تیم زیر 19 ساله ها را بر عهده دارد و عملکرد درخشانی با آن ها داشته است.

به گزارش فوتبالی، در این روز ها از آلوارو آربلوا به عنوان کسی یاد می شود که می تواند در آینده سرمربی رئال مادرید باشد و هدایت تیم اصلی کهکشانی ها را بر عهده بگیرد. علت این قضیه آن است که عملکرد و آمار آلوارو آربلوا در تیم جوانان رئال مادرید بسیار درخشان بوده است.

آلوارو آربلوا به عنوان سرمربی تیم زیر 19 ساله های رئال مادرید در 34 بازی حتی یک باخت هم نداشته است. تیم او به تازگی قهرمان کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا در رده نوجوانان شده است. آن ها در لیگ رده سنی خود در حال حاضر صدرنشین هستند و در مسیر قهرمانی قرار دارند. از سوی دیگر تیم او در اروپا هم عملکرد خوبی داشته است و در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در رده نوجوانان قرار دارد.

آربلوا در دوران بازی خود چندان محبوبیت بالایی به دست نیاورد و یک فوتبالیست فوق العاده نبود اما اکنون در عرصه مربیگری در رده جوانان خودی نشان داده است و باید دید که چه آینده ای در انتظارش است.

1470