پایان دوران مصدومیت سعید صادقی

پایان دوران مصدومیت سعید صادقی

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر پرسپولیس با رهایی از بند مصدومیت به تمرینات گروهی تیمش بازگشت.

به گزارش فوتبالی، سعید صادقی که در نیم فصل اول عملکرد قابل قبول و موثری در ترکیب سرخپوشان داشت پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش از ناحیه رباط داخلی امروز در کنار سایر همبازیانش، در تمرین گروهی شرکت کرد.

صادقی که در بازی مقابل نساجی در پایان نیم فصل اول با مصدومیت مواجه شد پس از اینکه توانست شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند در بازی با هوادار دوباره مصدوم شد تا نزدیک به یک ماه، دور از میادین باشد.

غیبت صادقی - که این فصل موفق به ثبت دو گل و دو پاس گل برای پرسپولیس شده - در چند بازی گذشته به ضرر پرسپولیسی ها تمام شد و آنها در غیاب این بازیکن امتیازهای حساسی را از دست دادند تا با قرار گرفتن در رده سوم جدول، هوادارانشان را ناامید کنند.

البته پرسپولیس در اولین بازی سخت خود در سال 1402 باید در رفسنجان به مصاف مس رفسنجان برود و بازگشت سعید صادقی می‌تواند خبر خوبی برای کادرفنی و یحیی گل‌محمدی قبل از این بازی مهم باشد.

 چرا که شرایط جدول طوری است که پرسپولیس از دید هوادارانش، حق از دست دادن حتی یک امتیاز در بازیهای بعدی‌اش را هم ندارد.

تساوی در این بازی و برد احتمالی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان، اختلاف پرسپولیس و سپاهان را به شش امتیاز می رساند و جبران اختلاف با سپاهان سخت تر می شود. البته سپاهان دو بازی سخت با تراکتور در تبریز و مس رفسنجان در اصفهان دارد که می تواند استقلال و پرسپولیس را امیدوار به ادامه فصل کند.

7655