مرد سال فوتسال ایران در گفتگو با فوتبالی: این عنوان تمام و کمال حق من بود!

مرد سال فوتسال ایران در گفتگو با فوتبالی: این عنوان تمام و کمال حق من بود!

پایگاه خبری فوتبالی - مرد سال فوتسال ایران می‌گوید که به حق توانسته این عنوان را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، سالار آقاپور مهاجم ۲۳ ساله تیم مس سونگون که توانست عنوان مرد سال فوتسال ایران را از آنِ خود کند، صحبتهایش با فوتالی را اینگونه شروع کرد: تازه وارد ۲۳ سالگی شده‌ام و بسیار خوشحالم که توانستم این عنوان ارزشمند را به دست بیاورم. همیشه گفته‌ام که لطف خدا و اهل بیت بوده که تا اینجای زندگی موفق بوده‌ام. این اتفاق به تنهایی برایم رخ نداده و به کمک کادرفنی و بازیکنان به دست آمد و این جایزه برای همه آن‌هاست.

آقاپور در پاسخ به این سوال که آیا خودش فکر می‌کرده که به عنوان مرد سال فوتسال ایران انتخاب شود چنین پاسخی داد: بله فکر می‌کردم و حتی اگر حق رای داشتم، به خودم رای می‌دادم! از تمام کسانی که مرا انتخاب کردند تشکر می‌کنم که حق را به حق‌دار رساندند چرا که شایسته این عنوان بودم.

مهاجم مس سونگون در ادامه صحبتهایش، درباره فصل اخیر لیگ فوتسال صحبت کرد: در طول فصل فقط سه باخت داشتیم. با بچه‌ها و کادرفنی همدل بودیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم که درنهایت هم مقتدرانه قهرمانی را به دست آوردیم.

سوژه بعدی صبتهای آقاپور، تعریف از اسماعیل تقی‌پور سرمربی مس سونگون است که توانست عنوان بهترین مربی سال را کسب کند: نیمه دوم، نیمه مربیان است و وقتی بازی در نیمه اول گره می‌خورد، ما در نیمه دوم بازی را برمی‌گرداندیم. آقای تقی‌پور مربی بادانشی است و خوشحالم که از دانش ایشان استفاده کرده و قهرمان شدیم. بچه‌ها به ایشان لقب کاپلو را داده بودند و این‌گونه صدایشان می‌کردیم که البته خودم هم نمی‌دانم چرا کاپلو!

آقاپور که گفته می‌شود از لیگ فوتسال اسپانیا پیشنهاد دارد، در این رابطه گفت: اگر بنا باشد در ایران بازی کنم، احتمال زیاد با مس ادامه دهم ولی چند پیشنهاد خارجی از جمله بازی در لیگ اسپانیا را دارم. آقای طیبی هم به عنوان یکی از بهترین‌های دنیا در اسپانیا هستند که از ایشان هم مشورت خواهم گرفت و باتوجه به تجربه‌ای که دارند، خیلی می‌توانند در انتخابم کمک کنند.

بخش آخر صحبتهای آقاپور، اشاره به الگوهایش در فوتسال است: من ابتدای کار که فوتسال را شروع کردم، آقای شمسایی و طیبی را می‌شناختم. به مس سونگون که آمدم از بازی آقای فرهاد فخیم واقعا خوشم آمد. سبک بازی این سه تن را دوست دارم و حتی تلاش می‌کنم حرکاتی مشابه آن‌ها را تمرین کنم.

1997