پیش بازی پورتو - اینتر؛ یاران طارمی به دنبال کامبک مقابل نراتزوری‌ها

پیش بازی پورتو - اینتر؛ یاران طارمی به دنبال کامبک مقابل نراتزوری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران، پورتو و اینتر در ورزشگاه دراگائو که ورزشگاه خانگی تیم پورتو است به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بازی رفت اینتر و پورتو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه یک بر صفر به سود اینتر خاتمه پیدا کرد و اکنون نراتزوری ها می توانند با حفظ نتیجه در خانه حریف، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند؛ البته که آن ها کار راحتی نخواهند داشت چرا که همواره بازی در ورزشگاه های پرتغال دشوار است.

مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی تیم پورتو در بازی رفت 82 دقیقه درون زمین مسابقه حاضر بود اما نتوانست در خاک ایتالیایی کاری از پیش ببرد و پورتو به طور کلی در آن بازی گلزنی نکرد. طارمی در دقیقه 82 با وندل تعویض شد. اکنون مهدی طارمی و یارانش به دنبال کامبک در ورزشگاه خانگی خود هستند و با توجه به این که اختلاف تنها یک گل است، این کار شدنی به نظر می رسد.

تک گل اینتر را در بازی رفت روملو لوکاکو در دقیقه 86 به ثمر رساند؛ آن هم در حالی که پورتو از دقیقه 78 به خاطر اخراج اوتاویو ده نفره شده بود.

پورتو به عنوان صدرنشین گروه B رقابت ها به این مرحله رسیده است و اینتر در گروه C رقابت ها پایین تر از بایرن مونیخ و بالاتر از بارسلونا در رده دوم قرار گرفت.

1471