ستاره کریستال پالاس رقیب رونالدو در عربستان می‌شود؟

ستاره کریستال پالاس رقیب رونالدو در عربستان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ویلفرد زاها وینگر کریستال پالاس ممکن است که راه کریستیانو رونالدو را ادامه بدهد و به عربستان برود چرا که با پیشنهادی از جانب الاتحاد مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، آینده زاها در کریستال پالاس مشخص نیست و این بازیکن 30 ساله با پیشنهادهایی مواجه شده است که در پایان فصل می تواند به صورت رایگان جدا شود.  حالا دیلی میل گزارش داده است که الاتحاد در نظر دارد که با پیشنهادی اغواکننده، زاها را به ترکیب خود اضافه کند.

در حقیقت الاتحاد حار شده است تا به زاها هفته ای 200 هزار پوند بپردازد که با احتساب پاداش ها این مبلغ می تواند به هفته ای 320 هزار پوند برسد که مشابه دستمزد کنونی او در لیگ انگلیس است. ملی پوش ساحل عاجی می خواهد این فصل را به بهترین شکل به اتمام برساند که میلان هم یکی از مشتریان اوست.

پس از انتقال رونالدو به النصر، نگاه ها به لیگ عربستان بیشتر شده است و زاها می تواند یکی از ستارگان جدید این لیگ باشد هر چند که به رقیب رونالدو تبدیل خواهد شد. الاتحاد و النصر در حال حاضر به  جنگ قهرمانی در لیگ عربستان ادامه می دهند. زاها 30 ساله اخیرا از مصدومیت برگشته است و در تلاش است تا مانع از سقوط پالاس در لیگ برتر انگلیس شود.

4125