گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرهای ایرانی در این هفته/ از گلزنی طارمی تا سیو های نجات بخش عابدزاده

گزارش هفتگی؛ عملکرد لژیونرهای ایرانی در این هفته/ از گلزنی طارمی تا سیو های نجات بخش عابدزاده

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونر های ایرانی عملکردهای متفاوتی در مسابقات باشگاهی خود داشتند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود:

احسان حاج صفی، میلاد محمدی ( آاِک آتن)

آاِک آتن در بازی عقب افتاده از هفته‌ بیست و یکم سوپر لیگ یونان به مصاف آترومیتوس رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. آاِک با این برد 59 امتیازی شد و به صدر جدول سوپر لیگ یونان برگشت، پاناتینایکوس با 58 امتیاز جدی ترین تعقیب کننده آاِک آتن است. احسان حاج صفی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی هم که به لیست تیمش برگشته بود فرصت بازی پیدا نکرد.  اما در رقابت های هفته بیست وششم سوپر لیگ یونان آاِک آتن میزبان المپیاکوس بود و با نتیجه سه بر یک از حریفش شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. آاِک با 59 امتیاز در رده دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار دارد و اختلافش با صدر جدول 3 امتیاز است. احسان حاج صفی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 73 از زمین خارج شد و میلاد محمدی هم در این بازی نیمکت نشین بود.

شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان (الاهلی)

در چارچوب رقابت های امیر کاپ قطر الاهلی به مصاف المعیذر رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. محمد حسین کنعانی زادگان از ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد و شجاع خلیل زاده از دقیقه 82 وارد میدان شد. اما در رقابت های لیگ ستارگان قطر الاهلی پذیرای القطر بود و با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمان خود شد. الاهلی هم اکنون با 21 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده از ابتدا در ترکیب حضور داشتند و به طور کامل بازی کردند. کنعانی زادگان تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

سردار آزمون (بایرلورکوزن)

بایرلورکوزن درچارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان فرنتس واروش بود و با دو گل میهمانش را شکست داد. سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 60 تعویض شد. اما بایرلورکوزن در هفته بیست و بیست و چهارم رقابت های بوندس لیگا میهمان وردربرمن بود و با نتیجه سه بر دو میزبانش را شکست داد و با 34 امتیاز در رده نهم جدول بوندس لیگا ایستاد. سردار آزمون در دقیقه 88 وارد میدان شد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

در دیگر دیدار از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا فاینورد و شاختار به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. علیرضا جهانبخش 86 دقیقه در میدان حضور داشت و نمره فنی 7.3 را دریافت کرد. اما در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ هلند فاینورد پذیرای اولندام بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد. فاینورد هم اکنون با 58 امتیاز در صدر جدول لیگ هلند قرار دارد. علیرضا جهانبخش در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد و نمره فنی 6.8 را دریافت کرد.

فرهاد مجیدی (الاتحاد کلبا)

الاتحاد کلبا در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر امارات میهمان دیبا فجیره بود و درحالی که تا دقیقه 4+90 با نتیجه دو بر یک از حریف خود پیش بود، میزبان گل تساوی را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد. الاتحاد کلبا با 25 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر امارات قرار دارد.

امیرحسین حسین زاده (رویال شارلوا)

شارلوا در ایستگاه بیست و نهم لیگ برتر بلژیک به ماصف اودهورلی رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شارلوا با 38 امتیاز در رده دهم لیگ برتر بلژیک قرار دارد. امیرحسین حسین زاده از دقیقه 46 به میدان آمد و نمره فنی 6.9 را دریافت کرد.

مهدی طارمی (پورتو)

در بیست چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال پورتو میزبان استوریل پرایا بود و موفق شد با نتیجه سه بر دو میهمان خود را شکست دهد. پورتو با این برد 57 امتیازی شد و اختلافش با بنفیکا به 5 امتیاز رسید. مهدی طارمی در دقیقه 69 به میدان آمد و چهار دقیقه بعد توانست از مدافع حریف پنالتی بگیرد و خودش در دقیقه 73 این پنالتی را به گل تبدیل کند. طارمی در این بازی نمره فنی 8.0 را دریافت کرد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در رقابت های هفته بیست و پنجم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور به مصاف آنتالیا اسپور رفت و با نتیجه چهار بر صفر از حریفش شکست خورد. کایسری اسپور با 38 امتیاز در رده هشتم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. علی کریمی که از ابتدا در میدان حضور داشت در دقیقه 16 به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. مجید حسینی دیگر لژیونر ایرانی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود.

احمد نوراللهی (شباب الاهلی)

شباب الاهلی در هفته‌ی بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر امارات میهمان الجزیره بود که موفق شد با نتیجه سه بر دو میزبان را شکست دهد و با 42 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر امارات برسد. احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 2+90 تعویض شد.

سامان قدوس (برنتفورد)

هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس روز شنبه با 6 دیدارآغاز شد که برنتفورد میهمان اورتون بود و با یک گل مغلوب حریفش شد. برنتفورد با 38 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. سامان قدوس در دقیقه 86 به میدان آمد و نمره فنی 6.4 را دریافت کرد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

در هفته سی و ششم چمپیونشیپ انگلیس هال سیتی به مصاف کاونتری سیتی رده نهمی رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. هال سیتی با 46 امیتاز در رده پانزدهم جدول چمپیونشیپ قرار دارد. اللهیار صیادمنش از دقیقه 60 وارد میدان شد و نمره فنی 6.8 را دریافت کرد.

علی قلی زاده (قاسم پاشا)

قاسم پاشا در رقابت های هفته بیست و پنجم سوپر لیگ ترکیه میهمان گالاتاسرای صدرنشین بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان شد. قاسم پاشا هم اکنون با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. علی قلی زاده در دقیقه 72 به میدان آمد و نمره فنی 6.7 را کسب کرد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا درچارچوب پلی آف قهرمانی لیگ قبرس میزبان آپوئل بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. کریم انصاری فرد در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.  

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ کرواسی دینامو زاگرب به مصاف شیبنیک رفت و با نتیجه دو بر یک از میزبان این بازی شکست خورد. دینامو زاگرب با 56 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. صادق محرمی در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد.


مهرداد محمدی (السیلیه)

در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان قطر السیلیه پذیرای المرخیه بود که با نتیجه سه بر یک مغلوب میهمانش شد. السیلیه با 9 امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. مهرداد محمدی در ابتدا در ترکیب حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.

امید ابراهیمی (الوکره)

در رقابت های لیگ ستارگان قطر الوکره و الریان به مصاف هم رفتد که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. الوکره با ۲۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد. امید ابراهیمی در این دیدار غایب بود.

سعید عزت اللهی (وایله)

در ایستگاه هفته بیست و یکم لیگ 1 دانمارک وایله و فردریشیا به مصاف هم رفتند و وایله موفق شد با نتیجه سه  بر یک حریفش را شکست دهد و سه امتیاز خانگی را کسب کند. وایله هم اکنون با 47 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. سعید عزت اللهی به طور کامل در میدان حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد.


شهاب زاهدی (پوشکاش آکادمیا)

پوشکاش در هفته بیست و سوم لیگ 1 مجارستان میهمان فرانس واروش صدر جدولی بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان را شکست دهد و با 33 امتیاز در رده چهارم این رقابت ها قرار بگیرد. شهاب زاهدی در این بازی نیمکت نشین بود.

امیر عابدزاده (پونفرادینا)

پونفرادینا و گرانادا در چارچوب رقابت های هفته سی و یکم لالیگا 2 اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. پونفرادینا با 19 امتیاز در رده نوزدهم جدول 22 تیمی این رقابت ها قرار دارد. امیر عابدزاده در ترکیب تیمش حضور داشت و با 7 سیو و دریافت نمره فنی 7.7 به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بختیار رحمانی، فردین رابط (دالکورد)

رقابت های لیگ 1 (نورا) سوئد از روز جمعه 11 فروردین آغاز خواهد شد و دالکور میزبان واسالوندز است.

محمد نادری (آلتای)

آلتای در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ 1 ترکیه به مصاف ایوب اسپور رفت و با یک گل میزبان را شکست داد. آلتای با 26 امتیاز در رده سیزدهم این رقابت ها قرار دارد. محمد نادری از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 72 از میدان خارج شد.

2636