ستاره تاتنهام، گزینه اول منچستریونایتد برای خط حمله

ستاره تاتنهام، گزینه اول منچستریونایتد برای خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - سران منچستریونایتد آماده هستند تا به هر قیمتی که شده، هری کین را از تاتنهام به الدترافورد بیاورند. 

به گزارش فوتبالی، هری کین همیشه یکی از گزینه‌های تیم های شهر منچستر، برای تقویت خط حمله بوده، اما این ستاره 30 ساله انگلیسی، هیچ وقت اجازه جدایی از تاتنهام را پیدا نکرده و البته دوست داشته تا با این باشگاه به جام برسد. با این حال، پرونده فتح جام برای هری کین و تاتنهام در این فصل نیز بسته شده تا بسیاری مدعی باشند که تاتنهام آخرین روزهای حرفه‌ای خود را در لندن سپری می کند. 

به نقل از میرر، اریک تن هاگ پس از خروج کریستیانو رونالدو از این باشگاه، گزینه‌های زیادی برای خط حمله ندارد و آنتونی مارسیال و ووت وخورست نیز گزینه‌های قابل اعتمادی محسوب نمی‌شوند. این موضوع باعث شده تا آن‌ها به دنبال هری کین بروند و میرر مدعی است که آن‌ها شاید بیش از 120 میلیون یورو برای او باید خرج کنند. 

البته تن هاگ مطمئن است که هری کین مانند کاسمیرو، در کوتاه مدت با سیستم تیم وفق پیدا خواهد کرد و مشکلی برای این موضوع نخواهد داشت. چند روز پیش اولی هوینس رییس افتخاری بایرن مونیخ فاش کرد که تاتنهام در تابستان 2021، پیشنهاد 160 میلیون یورویی منچسترسیتی را برای هری کین رد کرده است. 

4416