هافبک 20 ساله، جایگزین رئال مادرید برای بلینگام

هافبک 20 ساله، جایگزین رئال مادرید برای بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - پاکوخو دلگادو خبرنگار رادیو کادناسر گزارش داده است که رئال مادرید با دقت شرایط خرید هافبک جوان باشگاه سلتاویگو را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، گابری ویگا هافبک سلتاویگو با عملکرد خوبش نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است.رقم فسخ قرارداد این بازیکن 40 میلیون یوروست که چندین باشگاه به دنبالش هستند. این بازیکن اخیرا وکیلش را عوض کرده و با پینی زهاوی وکیل سرشناس لواندوفسکی قرارداد بسته است، نکته ای که نشان می دهد که این بازیکن جوان به دنبال یک جهش بزرگ است.

رئال مادرید به دنبال خرید هافبک است که به صورت جدی شرایط خرید جود بلینگام هافبک انگلیسی را دنبال می کنند اما اگر نتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند، به سراغ جذب ویگا خواهند رفت چرا که گزینه ای ارزان و البته آینده دار است.

این هافبک فقط 20 سال سن دارد که در این فصل در 24 بازی خود هشت گل و سه پاس گل داشته که برای یک هافبک آمار فوق العاده ایست به خصوص بازیکنی در سن او که هنوز تجربه کافی را ندارد.گابری در آکادمی سلتاویگو رشد کرده است و عملکرد خوبش در سلتا باعث شده تا مشتریان زیادی به دنبالش باشند و مشکلی برای پرداخت رقم فسخ قراردادش یعنی 40 میلیون یورو نداشته باشند.

بلینگام دیگر گزینه رئال مادرید است که قیمتش حدود 150 میلیون یورو تخمین زده می شود و دورتموند به سادگی حاضر به فروش او نخواهد شد.

4125