وایرال شدن صحبت‌های جالب دو رئالی روی نیمکت در بازی با اسپانیول

وایرال شدن صحبت‌های جالب دو رئالی روی نیمکت در بازی با اسپانیول

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیول شنبه گذشته به برنابئو آمد که آنها در همان شروع بازی روی نفوذ خوسلو، محصول اکادمی رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر پیش افتادند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان آنچلوتی باید نتیجه را برمی گرداندند و جلوی شکست را می گرفتند. وینیسیوس جونیور روی یک حرکت انفرادی و تماشایی نوزدهمین گل فصلش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود و هموطنش ادر میلیتائو با ضربه سر نتیجه را برگرداند.

وینیسیوس که بهترین بازیکن فصل رئال مادرید بوده، در دقیقه 88 جای خود را به آلوارو رودریگز داد و راهی نیمکت شد. پیش از اعلام وقت اضافه، وینیسیوس صحبت هایی با کروس در مورد وقت اضافه بازی داشت، که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است. در تصاویری که از لب خوانی صحبت های وینیسیوس منتشر شده، او وقت اضافه بازی را به درستی پیش بینی می کند. در حقیقت بازیکن رئال مادرید معتقد است که در زمانی که رئال به گل نیاز ندارد، داوران عمدا وقت اضافه را زیاد می گیرند و وقتی رئال گل می خواهد، وقت اضافه کمتر گرفته می شود.

در این صحبت ها، وینیسیوس به کروس می گوید:"حالا که نیاز نداریم، پنج دقیقه وقت اضافه می گیرد." که هافبک آلمانی در جوابش می گوید:"نه بابا؟" که بعد از آن بلندگوی ورزشگاه، وقت اضافه را پنج دقیقه اعلام می کند که شماره 20 رئال مادرید با خنده می گوید:" دیدی؟ 5 دقیقه. خارق العاده است. چون نیاز نداشتیم این قدر وقت اضافه گرفت. اگر نیاز داشتیم سه دقیقه وقت اضافه می گرفت." که کروس هم می گوید:" اما در نیمه دوم اتفاقی هم نیافتاد که این قدر وقت اضافه بگیرد. گلی زده نشد و اتفاقی رخ نداد." که ستاره برزیلی می گوید:" خارق العاده است. همیشه همین است."

4125