یازده بازیکن در لیست خروج چلسی

یازده بازیکن در لیست خروج چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی همچنان قرار است که در بازار نقل و انتقالات پرکار باشد.

به گزارش فوتبالی، تاد بولی مالک جدید چلسی در تابستان و زمستان گذشته هزینه سنگینی برای بازسازی ترکیبش داشته است. چلسی خریدهای زیادی داشته اما در زمینه فروش بازیکنان موفق نبوده است. حالا اتلتیک گزارش داده است که چلسی یازده بازیکن را در لیست فروش در تابستان قرار داده است.

در حقیقت قرار است که دوازده بازیکن در تابستان از استمفوردبریج جدا شوند که بسیاری از آنها مورد توجه باشگاه های بزرگ هستند. سیتی می خواهد چیلول را بخرد و میسون مونت از یونایتد، سیتی و لیورپول پیشنهاد دارد. ماتئو کواچیچ و پیر امریک اوبامیانگ نیز همچون کریستین پولیشیچ و لوفتوس چیک در لیست خروج قرار دارند چرا که همه آنها در تیم کمرنگ هستند

آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی که در تابستان گذشته در لیست فروش بود، به جدایی نزدیک است و گالاگر و حکیم زیاش که در زمستان در مسیر جدایی بودند هم در لیست خروج قرار دارند. بازیکنانی نظیر کای هاورتز و رحیم استرلینگ نیز در صورتی که پیشنهاد خوبی داشته باشند، فروخته می شوند. بازیکن آلمانی دچار افت شده در حالی که بازیکن انگلیسی نتوانسته در اولین فصلش در استمفوردبریج موفق باشد. با توجه به این که چلسی همچنان در تابستان به دنبال خرید بازیکن است، خیلی از این بازیکنان ممکن است با قیمتی کمتر از قیمت واقعی خود به فروش برسند.

4125